გადახდის პირობები:
- გადახდა შესაძლებელია Visa , Mastercard და AMERICAN EXPRESS -ის ბარათებით.
- ადგილზე გადაუხდით ხელზე კურიერს ,რაც აუცილებლად უნდა დაფიქსირდეს შეკვეთის გაფორმების დროს.
ანგარიშსწორება წარმოებს ” საქართველოს ბანკის” შუამავლობით.
ფასები მოცემულია ლარში (საქართველოში)
შეკვეთა და მიწოდება:
უფასო მიწოდება საქართველოს მაშტაბით
“გეოდე” უზრუნველყოფს უფასო მიწოდებას საქართველოს მაშტაბით “ონვეის” საშუალებით. ყოველი შეკვეთა დაზღვეულია მიწოდებამდე.
ონლაინ შეძენილი პროდუქციის მიტანა ხდება
საქართველოს მთელ ტერიტორიაზე, სოფლების ჩათვლით. შეკვეთის ჩაბარება ხდება მომხმარებლის მიერ მითითებულ მისამართზე.
მიწოდების საშუალო ვადა არის 3 (სამი) სამუშაო დღე.
ტრანსპორტირების სისწრაფე
მოცემული ტრანსპორტირების ვადები სავარაუდოა და დამოკიდებულია მომხმარებლის მისამართზე და შეკვეთის გაფორმების დროზე (საიტზე შეკვეთების მიღება ხდება: 24სთ/7დღე).
თბილისი
13:00 საათამდე გაფორმებული შეკვეთები თბილისში ჩაბარდება შემდეგ სამუშაო დღეს. შეკვეთის ჩაბარება ხდება, სამუშაო დღეებში (ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით)
10:00 საათიდან 19:00 საათამდე. კვირა დღეს პროდუქცია არ ბარდება.
მაგალითად:
- სამშაბათს13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია ჩაგბარდებათ ოთხშაბათს.
- პარასკვეს13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია ჩაგბარდებათ ორშაბათს.
რეგიონები
რეგიონებში, მისამართიდან და შეკვეთის გაფორმების დროიდან გამომდინარე, პროდუქციის მიწოდებას შეიძლება დაჭირდეს 2-3 დღე. შეკვეთის ჩაბარება ხდება, სამუშაო დღეებში (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)
10:00 საათიდან 19:00 საათამდე და შაბათობით 15:00 საათამდე.
II ზონის დასახლებებში პროდუქცია მოგივათ 2 დღეში.
III და IV ზონის დასახლებებში პროდუქცია მოგივათ 3 დღეში.
მაგალითად:
- II ზონა – სამშაბათს13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია მოგივათ მაქსიმუმ ხუთშაბათს.
- III და IV ზონა – სამშაბათს13:00 საათამდე შეძენილი პროდუქცია მოგივათ მაქსიმუმ პარასკევს.
სოფლები იგულისხმება იგივე ზონაში რომელშიც არის შესაბამისი რაიონის ცენტრი.
II ზონა |
III ზონა |
IV ზონა |
აბაშა |
კასპი |
ტაბახმელა |
ამბროლაური |
სენაკი |
ადიგენი |
ნინოწმინდა |
ბათუმი |
კოჯორი |
ფოთი |
ბოლნისი |
ყვარელი |
ასპინძა |
სტეფანწმინდა |
ბაღდადი |
ლანჩხუთი |
ქარელი |
დმანისი |
შუახევი |
ახალგორი |
ტყიბული |
ბორჯომი |
მარნეული |
ქობულეთი |
თეთრიწყარო |
ჩხოროწყუ |
ახალქალაქი |
ქედა |
გორი |
მცხეთა |
ქუთაისი |
თერჯოლა |
წალენჯიხა |
ახალციხე |
ჩოხატაური |
გურჯაანი |
ოზურგეთი |
წყალტუბო |
თიანეთი |
წინანდალი |
ახმეტა |
ცაგერი |
გარდაბანი |
ოქროყანა |
წყნეთი |
ლაგოდეხი |
ჭიათურა |
ბაკურიანი |
წალკა |
ვანი |
რუსთავი |
ხაშური |
მარტვილი |
ხარაგაული |
დედოფლისწყარო |
წნორი |
ზესტაფონი |
საგარეჯო |
ხონი |
ონი |
ხელვაჩაური |
დუშეთი |
ხულო |
ზუგდიდი |
სამტრედია |
|
სარფი |
ხობი |
ლენტეხი |
|
თელავი |
სიღნაღი |
|
საჩხერე |
|
მესტია |
|
გზავნილისთვის თვალის მიდევნება საქართველოს მასშტაბით.
Geode.ge – ზე შესყიდვის განხორციელების შემდგომ, მას შემდეგ რაც ჩვენ გადავცემთ სატრანსპორტო კომპანიას თქვენს შენაძენს, თქვენ პროფილში მითეთებულ ელ-ფოსტის მისამართზე მოგივათ იმეილი გზავნილის ნომრით. ამ ნომრით თქვენ სატრანსპორტოს საიტზე (onway.ge) შეძლებთ თქვენი გზავნილის სტატუსის შემოწმებას. ამ ნომრითვე შეგიძლიათ გაარკვიოთ თქვენი გზავნილის სტატუსი სატრანსპორტო კომპანიის ცხელ ხაზზე დარეკვით T:
0322 00 48 48.
დაბრუნება-გადაცვლა:
ფეხსაცმლის ზომაში გადაცვლა შესაძლებელია (მხოლოდ ერთხელ უფასოდ). დაბრუნება გადაცვლის გარეშე სრულად ექვემდებარება თანხის სრულად დაბრუნებას ,მაგრამ მომხმარებელმა უნდა აანაზღაუროს უკან დაბრუნების საკურიერო მომსახურების ხარჯები. თუ გადასაცვლელი ზომა არ არის მარაგში, შესაძლებელია გადაცვლა სხვა ფეხსაცმლის მოდელის ზომაში.დამატებითი ინფორმაცია პროდუქტის დაბრუნებისა და გადაცვლის პირობების შესახებ,
იხილეთ აქ.
კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით:
კომპანიის სერვის ცენტრის სამუშაო საათები: ორშაბათი – პარასკევის ჩათვლით, 10:00დან – 21:00 საათამდე | შაბათი – კვირა, 10:00 – 19:00. (საიტზე შეკვეთების მიღება: 24სთ/7დღე)
ცხელი ხაზის ნომერი:
+995 596 00 33 30
ელ-ფოსტა:
info@geode.ge