კომპანია იძლევა გარანტიას, რომ მოხმარებელს მიეწოდება მაღალი ხარისხიანი პროდუქცია, თუმცა, თქვენ, შესაძლებელია გადაწყვიტოთ მიღებული პროდუქციის გადაცვლა ან დაბრუნება.
თუ თქვენ გადაწყვეტთ პროდუქციის დაბრუნებას ან გადაცვლას, დაგვიკავშირდით ელ. ფოსტაზე: info@geode.ge, მიუთითეთ თქვენი შეკვეთის ნომერი და მიზეზი, რატომ გსურთ აღნიშნული პროდუქციის დაბრუნება / გადაცვლა. პროდუქციის დაბრუნების / გადაცვლის შესახებ მოთხოვნის გამოგზავნა შესაძლებელია შეკვეთის მიღებიდან მაქსიმუმ 24 საათის განმავლობაში, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დაბრუნება / გადაცვლა აღარ იქნება შესაძლებელი.
პროდუქციის დაბრუნების შემდეგ, ჩვენი ხარისხის კონტროლის წარმომადგენლის მიერ მოხდება მისი შემოწმება და ქვემოთ მოცემული პირობებიდან ყველა პუნქტის დაკმაყოფილების შემთხვევაში, მოხდება პროდუქციაში გადახდილი თანხის ანაზღაურება 5-7 სამუშაო დღის ვადაში თქვენს მიერ გამოყენებულ საბანკო ბარათზე.
დაბრუნებული პროდუქცია უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ კრიტერიუმებს:
- პროდუქციაზე შენარჩუნებული უნდა იყოს ბრენდირებული იარლიყების ადგილმდებარეობა და მთლიანობა.
- შენარჩუნებული უნდა იყოს იგივე შეფუთვა, რაშიც პროდუქცია მიღებისას იყო განთავსებული.
- პროდუქციას არ უნდა ჰქონდეს ქსოვილის / ტყავის დაზიანების კვალი.
- პროდუქცია არ უნდა იყოს გარეცხილი და გაწმენდილი.
აღნიშნული კრიტერიუმებიდან, თუნდაც ერთის დაუკმაყოფილებლობის შემთხვევაში, სამწუხაროდ მოთხოვნა პროდუქციის უკან დაბრუნება / გადაცვლის შესახებ არ მიიღება.
ასევე, თუ პროდუციის დაზიანება მოხდება, დაბრუნებისას, მომხმარებლის მიერ არასწორად შეფუთვის გამო, აღნიშნული პროდუქციის უკან დაბრუნება / გადაცვლა აღარ იქნება შესაძლებელი და პროდუქცია ისევ დაუბრუნდება მომხმარებელს.
ამ ეტაპზე, პროდუქციის დაბრუნების / გადაცვლის შემთხვევაში, პროდუქციის უკან დაბრუნების ხარჯის დაფარვა უნდა მოხდეს მომხმარებლის მიერ .
პროდუქციის დაბრუნება უნდა მოხდეს შემდეგ მისამართზე:
- ევგენია მაისურაძის 105
- 0152, თბილისი
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ელ.ფოსტაზე: info@geode.ge